02 oktober, 2007

Yes, please

Det här halsbandet från Branten ska bli mitt! En döskalle, swarovskikristall och ett litet löv på en lång kedja. Vill övertala Robin att köpa det till mig. Jag väntar fortfarande på en Alla hjärtans dagspresent som jag ska få "när jag minst anar det". Tycker jag har minst anat det i ett halvår nu...

Imorgon ska vi ha sittning på VG's med klassen så jag måste fixa lite detaljer under kvällen, dvs sy på axelbandet på min klänning för typ tredje gången. Det börjar ju bli kyligt ute nu så jag tror att jag ska ta på mig min kappa också... Brrr!

Update: Plötsligt hamnade det en gul post-it-lapp i min hand. "Halsbandet är på väg, grattis på alla hjärtans dag"

Jag har världens sötaste kille.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det var jättefint! Robin MÅSTE köpa det till dig :)

Sabine sa...

Sassy: *pekar, viftar, grymtar och pinkar mot din kommentar as we speak*.

Miss Upsey Daisy sa...

När du minst anar...

Spännande.

;-)

Josefin sa...

Herre Gud vilket fint halsband! Vi får väl verkligen hoppas att din Alla hjärtansdagpresent kommer snart då... Haha!

Anonym sa...

Tufft halsband! =)

Kerstin sa...

Shit vad snyggt - det vill jag med ha :)

Sabine sa...

Miss upsey daisy: Och jag fick det! Lätt otippat!

Josefin: Och nu fick jag det!Längtar tills det kommer! :D

Amanda: Very much indeed!

Kerstin: 320 pix och ingen frakt. Lätt värt det. Desto mer när man får det i present! :)

Anonym sa...

Det var jättefint! Hoppas att han köper det till dig:) Kram

Sabine sa...

Julia: Jag fick det! Är supersnyggt och jag är skitnöjd!

a spoonful of mint sa...

Hahaha. Det var väldigt roligt att "du minst anat det i ett halvår nu" Bra att du fick det till slut.

Sabine sa...

Yeh-yeh girl: Haha, det blev många pust och stänk till detta inlägg och han var smart nog att fatta piken. =)