04 oktober, 2007

Hejdå så länge!

Jag börjar helgen en dag för tidigt och hoppar mitt seminarium och åker hem till Halmstad. Är sista veckan nu som det är hyfsat lugnt sen är det fullt ös i tre, så det gäller att ta chanserna man har att åka hem och umgås. Har inte träffat mina vänner på riktigt länge och jag saknar dem mycket.

Ska hitta en kedja till mitt halsband också. Den på bilden var betydligt längre än det jag faktiskt fick, så det måste jag ordna.
Sittningen igår var supertrevlig, känns i huvudet idag ska jag be att få tala om. Spriten på nationerna är ju så löjligt billig...

Nu ska jag kolla på nya Heroes-avsnittet, packa och käka lite Bouef Bourgione.

5 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Ha det skoj i Halmstad :-)

Vet hur intensivt det blir när man åker hem en helg så..

Anonym sa...

Heroes är är jäkla bra! Kram

Sabine sa...

Miss upsey daisy: Ska bli kul att vara hemma ett par dagar, även om det är vääääldigt många att träffa på kort tid. :S

Julia: Älska Heroes! :)

Anonym sa...

Ha det så jättemysigt i Halmstad i helgen!!

kram

Sabine sa...

Sassy: Det var trevligt hemma, dock insåg jag att jag aldrig mer kommer att gå ut i Halmstad. To lame.