01 september, 2007

Autumn by H&M

Idag kom ett efterlängtat paket från H&M hem till mig! Mycket fint!
Kappan kommer dock inte förrän om två veckor men det spelar inte så stor roll. Förhoppningsvis räcker min gamla trenchcoat till under hösten. Bikini har jag ju letat efter överallt under våren och sommaren och nu hittade jag en jättefin (som satt superbra) på outleten för 79,50 kr delen.



Från vänster:
Ullkappa 798:- Halterneckbikini & tangatrosa 79,50:-/del
Tights 2p. 79,50:- Cardigan med stora knappar och knytdetaljer 298:-
Hipsters 5p. 98:- Tunika i viskosmix 79,50:-
U-ringad kofta 249:- Klänning med puffärm & krage 149:
-

6 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt fina plagg! Jag sitter faktist inne på H&M just nu och plockar ner lite plagg i vagen. (:

Josefin sa...

Snyggt! Jag älskar den grå klänningen... just nu kommer jag inte riktigt ihåg varför jag inte skickade efter den. Dumt gjort!

Maria - FashionFame sa...

de där strumpisarna har jag oxå köpt, looove them! :D bästa priset desutom!

Anonym sa...

Supersnygg bikini! Jag vill också ha :)

Anonym sa...

Åhh, den snygga kappan;D Kram

Sabine sa...

Emelie: Åh, blev det något trevligt?

Josefin: Den är ganska tjock också så jag tror inte man kommer frysa heller. Och för 149 pix!

Maria: Jag har de både i varianten leggins och strumpbyxor. Nu vill jag ha ett par senapsgula!

Danwei: Den är superbt snygg! Är jättejätenöjd med den!

Julia: JA! Hoppas den är lika fin i verkligheten!