26 maj, 2007

Mina skor

För att få en liten paus i tentaskrivandet tog jag mig an en gammal utmaning från Fröken Sötsur där man skulle visa upp sina sommarskor. Jag tror alltid att jag behöver fler men nej, jag tror inte att så är fallet. Sen har ju jag ett par spetsiga The Hives-skor, ett par skoletter och ett par basketkängor för alla säsonger.




Det råder med andra ord ingen tvekan om var jag köper mina skor... :p
Robin är på sittning och jag är väldigt dålig på att underhålla mig själv. Ska nog krypa till kojs snart. Det är en lång dag med mycket att skriva imorgon. Kanske blir ett avsnitt av Animal Cops som sängfösare först. ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha, jag är precis likadan! Min skogarderob består av Skopunkten x50 typ, resten Din Sko, lite Scorett och några par Vagabond. Men vaddå, kan jag köpa tre för två, då gör jag det! :)

Dina Hives-skor är sjukt snygga.

Mickan sa...

vilka finfina skor du har!! Men du, man kan aldrig få för många skor:)

Anonym sa...

Vad många fina skor du har! Särskilt det första paret - ursnygga!

Sabine sa...

Annika: Jag älskar Skopunkten! Skorna är ju inte ens dyra från början och så får man ett par gratis!
Tack snälla, jag gillar mina Hives skor. Dom gör mig glad.

Mickis: Tackar tackar! :) Jag vet, man kan inte få för många men man boooorde lägga pengarna på annat. Typ tråkiga basplagg. :P

Sassy: Tack så mycket! Det första paret är ett par favvisar. Känns som Let´s dance-skor! "Ut på golvet, Sabine i en rumba". Även om jag vet att de aldrig kommer hända! Nu finns det på Skopunkten för endast 149 pix vet jag!

Miss Upsey Daisy sa...

På min inköpslista står två par sommarskor! Ska försöka börja jakten lite seriöst nu..

Sabine sa...

Miss upsey daisy: Åh, visa om du hittar!