27 mars, 2007

Yesterdays news

Igår blev det en runda till H&M med mina rabattcheckar! Kom hem med lite mer än jag hade väntat mig dock... Ett par Sqin-jeans i en för mig väldigt ljus tvätt. Spatserar i princip alltid runt i svarta alternativt mörkblå jeans men dessa kändes väldigt fräscha.
318,50 pix, helt ok!
Ett av mina nyårslöften var ju att bygga upp en basgarderob. Well, det har väl gått sådär! Men fick syn två snygga linnen som var helt perfa! Lagom långa också. Köpte ett grått och ett svart. Under detta sitter ju givetvis Our Perfekt-bh:n i svart och den är verkligen som en andra hud!
Är också helt såld på getingglasögon så ett par i mörkgrön plast fångade mitt öga. Kikade även på ett par liiite större vita men insåg att jag kommer repa dom in no time!
Ett nytt puder behövdes också (eftersom en överdos av detta användes på modevisningen) och jag har fastnat på budgetfavvon Isadora Velvet touch Compact Powder i nyans 11 Soft Mist. Jag har en minimal överläpp fast jag gillar att ha rött läppstift ändå! Detta kommer från Dior och är en favorit sedan ett tag tillbaka.

På jeansbilden ser ni även skymten av mina nya skor från Skopunkten som jag själv tycker känns galet mycket The Hives.

























10 kommentarer:

Mickan sa...

Vilka kap du gjorde!! Ursnygga jeans!
Håller med dig skorna känns sjukt mycket The Hives! Och det är riktigt rätt!

Anonym sa...

Snygga jeans! :) Tack för kommentaren i min blogg.
Liksom, klart att man lipar på lejonkungen :)

Mill sa...

Vad mycket fynd! Du är ursnygg!Själv ska jag helt klart ta en shoppingrunda på lunchen imorgon!

Anonym sa...

Heting! :-) Ska till Lund imorgon förresten. Hälsa på en gammal flamma faktiskt. Kram!

Mickan sa...

getingglasögon är sjukt snyggt!

Sabine sa...

Mickis: Visst gör det? The Hives har alltid legat mig varmt om hjärtat.

Sabine: You´re welcome! Tackar tackar, är lite orolig för hur de ska töja sig bara.

Mill: Tack sötnos! det tycker jag absolut att du ska göra. Det är du värd!

Anna: Inte jag väl?!? Åh vad trevligt, Lund är en shysst stad. Jag har seminarium heeeela dagen imorgon så det blir ite mycket spatserade i solskenet för mig inte. =(

Mickis igen: Eller hur?? Dessa kostade bara typ 60 kr med. Skulle aldrig köpa dyra märkesglajjor, det är jag alldeles för slarvig för!

Anonym sa...

Jeansen var såå fina, har letat efter exakt sånna på H&M utan att hitta några. Vart hittade du dina? =)

Sabine sa...

Amanda: Jag tycker om dem med fast de har töjt sig så mycket så jag ska nog lämna tillbaka dem. Jag har köpt dem i Lund City. =)

Anonym sa...

Tack för svaret! Och jag som ska ner til Lund i slutet av måndaden.. hoppas verkligen att de finns kvar då! =)

Sabine sa...

Amanda: Ingen fara! Det fanns jättemånga kvar i city och har sett dem ute på Nova Lund också så jag håller tummarna för dig att de finns kvar! =)