28 mars, 2007

Lost på Lost

Åh vad bra dagens avsnitt var! Lost är den bästa serien någonsin.. I alla fall sen jag gick i femman och satt klistrad framför klassikerna Skilda världar och Sunset Beach! Inte sen dess har jag varit så hookade på någon serie. I dagens avsnitt ärade de ännu en politisk filosof (vi har räknat till fyra nu). Herr Michail Bakunin, en av förgrundarna till anarkismen fick offra sitt namn för dagens avsnitt. Jag och Robin letar spänt vidare efter fler!

Har knappt varit ute någonting idag. Har haft möte med min seminariegrupp hela dagen, imorgon gäller det! 10.00 ska vi ses för lite sista-minuten övning. Daniel har dessutom satt ihop en supersnygg Power Point på sin flashiga I-Book som jag slänger avundsjuka blickar på. Så imorgon mellan 13-16 kommer jag att vara totalt fokuserad på "Partiernas betydelse för kvinnors parlamentariska representation" så det så!

Jag och Robin tog även en sväng till Willys idag för storhandling. Spännande! Som en belöning gjorde jag Päron med smält After Eight som efterrätt idag. Under april månad har vi bestämt oss för en hälsomånad så jag laddar de tre sista dagarna som är kvar nu... Borde leta upp lite nyttiga (med fördel även vegetariska recept) för detta projekt. Om ni har några bra tips hör gärna av er. Nu ska jag krypa till kojs och läsa lite.
Godnatt på er!

Ps. Såg också att mina bilder i inlägget under var borta idag när jag loggade in. Någon som vet varför sånt händer? Hmmm...




Jupp, jag och mina systrar var äkta Sunset Beach-nerds. Frågan var alltid "Vem är snyggaste?"
Casey, Mark, Cole, Ben, Michael...
So many options, so little time!


4 kommentarer:

Mill sa...

Lost är grymt! Och det börjar mer och mer bli likt det "gamla" Lost.

Sabine sa...

Mill: YES IT IS! Skönt att det kommer tillbaks till det gamla. Är väldigt nyfiken på vad som händermed Jack och var det var bruden (som jag inte minns namnet på nu) menade när hon sa att de var där för att "se på"... =)

Maria - FashionFame sa...

ÅHH SUNSET BEACH!! Jag och mina systrar följde oxå det som galningar haha... cole är ju bara fööör fin... och ben var sådär mystisk och sexig.... casey va charmig o snygg, mark va så söööt o fin... vad hände med mark? dog han? minns inte...

Sabine sa...

Maria: Åh ännu en gängnerdsystrar! =) PRECIS! Alla hade ju sin charm på något sätt. Mark var min favvo.. OCh yes, han dog på Bens privata ö när de blev jagade av Bens psykopatiska tvillingbror! (haha, när man skriver det så här hör man verkligen hur dåååligt det låter.)