29 mars, 2007

Rela-la-laxa!

Seminariet gick superbra, jag hade stenkoll! Dessutom gav Mickis mig den gulliga kommentaren "Man blir så lugn och engagerad av din röst". Den har jag aldrig hört förr! Det brukar vara typ "Shit vilken skum dialekt du har! Är det smålänska/hallänska/skånska?" Det är en kombination of all I tell you!
Jättebra och intressanta föredrag och riktiga diskussioner efteråt också. Fan, nu känner vi ju nästan varandra!
Ikväll ska vi ta och dricka lite öl på ÖG´s och kanske dansa en runda.
Först måste jag dock laga lite mat. En spenatpaj med fetaost blir det ikväll.
Yummie!
(Och ja, nu sjunger Homer Simpson "Yummie, yummie, yummie I´ve got a hole in my tummy" i mitt huvud...)

Ps. Bilden är hänsynslöst rippad från Google, men min pajsing såg precis likadan ut!

3 kommentarer:

Tillvaron sa...

En utmaning ligger och väntar på dig...

Sara sa...

du den där såg inte fel ut!

Sabine sa...

Tillvaron: I wil fix senare idag! :)

Sara: Den var supergod också!