30 mars, 2007

D-D-D-Dagens!

Lägger upp något så ovanligt som en Dagens. Det är min första minsann!

Leopardpolo, H&M
Stuprörsjeans, Cheep Monday
Resårbälte, Vero Moda
Skor, Skopunkten

Nu ska jag på föreläsning och sen blir det en tripp till Nova Lund!

Update: Föreläsningen om förvaltningspolitik eskalerade till hetsig diskussion emellan vår föreläsare och en beserwisser till man i min klass. Nova Lund fick passa sig för skotokiga Sabine och det blev två par på Skopunkten. Mickis var snäll och köpte ett par så jag fick ett par gratis. :)
Blev väldigt glad att se att VILA har öppnat en affär ute på Nova. Jättebra budgetmärke tycker jag!

Dessutom har jag insett att jeansen jag köpte på H&M inte alls är som jag vill. Jag har bara provat dem kanske 3 gånger här hemma och de börjar redan töja sig jättemycket i rumpa och lår. Turligt nog har jag inte klippt av lappen ännu så jag tror att jag ska lämna tillbaks dem i morgon och bege mig på Cheap Monday-jakt i stället.

4 kommentarer:

Mill sa...

Det måste du göra oftare fina du!

Sabine sa...

Mill: Naaaaw, du är för gullig du!

Sara sa...

om det var första dagens får det inte bli sista, fortsätt med det :)

Sabine sa...

Sara: Vad snäll du är! Visste inte riktigt varför med plötsligt kände jag 2Fasiken, jag ska nog lägga upp en dagens!" =)