27 maj, 2007

Biodags!

Ikväll blir det paus i pluggandet med bio med sambon. Den nya Pirates-filmen får man ju inte missa! Ser fram emot fortsättningen på Jack Sparrow och de andras äventyr. Första filmen är ju helt klart bäst hittills men jag hoppas att den här ger serien ett värdigt slut!

I natt har jag drömt massa konstigt och Robin kom inte hem förrän halv 6 så jag är helseg idag. Ska vila en stund innan filmen och skriva lite mer på tentan.

Ha en trevlig söndagkväll allihopa!

Update:
Tar äventyret aldrig slut? Obviously not! Bättre än tvåan men lite sådär ändå tycker jag. Träffade en vän innan också som sa att vi var tvugna att sitta kvar efter eftertexterna för då kom en scen till! 6,5 minuters eftertext för 1 minuts scen. Då var vi.. hmm.. Låt oss säga 10 pers kvar i salongen. Why?
Vem läser Second make-up team eller Hair Stylists ändå?

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Man tackar!

Jag har sett ettan men inte tvåan och inte trean.. Gärna en rad om hur den var!

Anonym sa...

Måste se den! Tycker om de tidigare filmerna en massa.

Sabine sa...

Miss upsey daisy: Och du har absolut sett den bästa hitills!

Tesan: Men visst känns den som ett måste? Bara för att?