07 maj, 2007

In Real Life - Kate Moss Collection


Jag har ju tidigare pratat om Kate Moss kollektion för Topshop och eftersom kollektionen launchades bla. i England på arbetarnas dag, den 1 maj, finns det redan bilder på hur kläderna ser ut IRL. Denna klänning har jag förundrats lite över. Facehunter är som alltid först på plats att fota snygga damer i vimlet. Båda dessa bilder är tagna i London.

I Sverige kommer kollektionen den 16 maj och jag kommer nog hänga på låset på Topshop här i Lund för att vara en av de som slåss om plaggen.

Och bara för att ge mig en ny våg av hårångest ser ju dessa damer ursnygga ut i sina korta frisyrer...























Bilder lånade av Facehunter.

14 kommentarer:

Stina (Klädstrecket) sa...

Den där klänningen är rätt fin tycker jag!

Vet inte om jag själv skulle vara beredd att betala dyra pengar för den, men fin är den =)

Sabine sa...

Stina: Jag tycker det med men undra hur den ser ut på en vanlig brud som moi. Och undrar vad den kostar...

Mill sa...

Hoppas du får tag i det du vill ha! Kram

Anonym sa...

Åh, de är ju nästan lika snygga som Kate i klänningen. Jag skulle verkligen vilja ha den!

Sabine sa...

Mill: Det hoppas jag också! Kram

Sassy: Det är inte alls rättvist tycker jag! Är lite undrande hur de fina plaggen kommer se ut på mig. =(

Anonym sa...

Vågarmig nog inte på att trängas.. lär vara en heldel folk på plats. ;)

Mickan sa...

kläningen är snygg! Hoppas du får tag på den!

Sabine sa...

Tesan: Jag har inte hållt mig framme under H&Ms sammarbeten så jag kanske är naiv.. :)

Mickis: Visst är den snygg? Men jag har lite andra grejor som nog går före...

Anonym sa...

Du är utmanad tjejen! Kolla bloggen.

Maria - FashionFame sa...

Varför finns inte topshop i jönköping??!! :( Klänningen är urfin!

Stila sa...

Snällt av dig att ställa upp på undersökningen, hörru;)
Å vad jag hoppas att den klänning kommer till oss - den är fab. Då ses vi kanske nästa onsdag då? Du får lova att hälsa!

Sabine sa...

Anna: Done!

Maria: Så kände jag när jag bodde i Halmstad också. Lund is a lucky town!

Stila: Såklart jag hjälper till! Tycker det ska bli superspännande att se resultatet sedan!
Haha jag kommer hänga på låset verkligen och jag lovar att hälsa!

Anonym sa...

Åh jag längtar också tills kollektionen släpps :)

Sabine sa...

Danwei: Jag med! Nu är det bara 4 dagar kvar!