07 maj, 2007

Uppiggande make-up!

Känner mig aningens nere idag faktiskt. Trist och kallt ute och fick idag reda på att hon jag var på intervju hos i Malmö är på semester till den 21 maj.. Så det ser ut som att jag får fortsätta leta jobb på alla möjliga och omöjliga håll...

Föreläsningen idag (om marxism och feminism i teori och praktik) var i alla fall helt suverän. Skitrolig föreläsare med humor och förklaringsförmåga. Har även skickat in mitt betyg till Komvux efter många om och men. Eftersom jag gick yrkesinriktat på gymnasiet är det mycket som fattas till ett eventuellt programval i framtiden, så som Matte B och Historia A. Så kanske blir det detta i stället för LU under nästa termin.

Denna roliga make-up (som jag inte kommer ihåg var den kommer ifrån, möjligen Lancôme) gör mig i alla fall på bättre humör. Färg och flört får en onekligen att längta till sommaren!

6 kommentarer:

Mill sa...

Nej, inte vara nere! Solen är snart tillbaka! Hoppas att du kommer in på Komvux och att det ordnar sig med jobb. Kram

Sabine sa...

Mill: Det är i och för sig sant. Tror att det kommer fixa sig med allt but baby I'm the worrying kind. =)

Tillvaron sa...

Smått nyfiken bara över vad du planerar att plugga på LU? Ska själv påbörja en utbildning till hösten..

Sabine sa...

Tillvaron: Åh vad roligt! Vad ska du läsa? Jag har inte planerat det ännu men jag vet att när jag väl kommer på det så saknas ämnen och det kommer bara bli irriterande att ta i tag med Komvux då. Om ens Komvux ser ut som det gör nu då...

Stila sa...

det är en gammal makeupstore bild minsann!

Sabine sa...

Stila: Of course! Tack så mycket för hjälpen! :)