05 april, 2007

Ljuvliga Kate Moss...

Var inne på TopShops hemsida för att spana in Kate Moss kollektion. Klänningsnarkoman som jag är hoppas jag verkligen att Topshop här i Lund i alla fall tar in någon av dessa tre! Stila nämde att de skulle ta in 16 plagg av 80 och jag hoppas innerligt att dessa är med bland dem!
Mittenklänningen skulle passa perfekt på en studentskiva, och jag har lovat att hålla ögonen öppna för en lämplig klänning till Emma, som tar studenten nu i vår. Och vem vill inte gå ut och dansa i klänningen till höger? Hela klubbens egen discokula. :)



7 kommentarer:

Anonym sa...

Den till höger måste jag ha!!

Mill sa...

Den till höger var vågad, haha! Lyllos dig som har så nära till Topshop!

Sabine sa...

Sassy: Jag tycker också den är läcker! :)

Mill: Haha! Jag vet, det är en av de många förelarna med Lund!

Anonym sa...

TACK!:D ja vi hoppas oxå på o få lite av kates stuff tíll GBG...vi hålelr tummanra för Lund oxå såklart!;)

Sabine sa...

Atta & Linda: Och jag håller tummarna för er också! :)

sandra.tornkvist sa...

jag vill Ha den vita! (;

Sabine sa...

Sandra: Jag också! Och den mönstrade.. Och den högra... :P