10 oktober, 2007

Home makeover!

Jag har visat min lägenhet tidigare men nu känns det som den är i starkt behov av lite nya mysiga grejor, både för att underlätta rent praktiskt och för att fräscha upp lite också. Imorgon ska har jag övertalat Robin att följa med till IKEA i Malmö och handla lite. Vårt badrum är i den "klassiska badrumsfärgen" nämligen blå och efter att ha levt på 20 kvadrat under 2 år med blått golv är jag innerligt trött på den färgen! Så därinne ska det bli en Extreme Makeover!

Här är en del av shoppinglistan!


Karriär gryta 5 l, 99 kr      Blanken duschhylla, 29    
Komplement set om 6, 89 kr Agen Fåtölj, 279 kr
Forsed bordslampa, 199 kr Alg spegel, 159 kr
Kvanne överkast, 299 kr Alvine Flor påslakanset, 129 kr
Kasett låda set om 2, 69 kr
Och glöm nu inte att tävla i bloggens första tävling, om ni inte redan gjort det!

4 kommentarer:

a spoonful of mint sa...

Lustigt jag sitter här och kollar ikeas hemsida som bäst. Jag gillar det där överkastet.

Sabine sa...

Yeh-yeh girl: Väldigt lustigt! :) Vill verkligen ha ett svart överkast med det verkar vara fullständigt omöjligt att hitta. De tre senaste gångerna jag varit på Ikea har just detta varit slut. Så jag håller tummarna för morgondagen!

Kerstin sa...

Om jag får lägenheten blir det shopping för mig med...

Sabine sa...

Kerstin: Jag håller tummarna för att du hittar en annan bra! =)