26 oktober, 2007

I keep making this to-do lists, but nothing gets crossed out

Jag har verkligen stora svårigheter att ta tag i saker och ting. Saker som jag har planerat att göra i månader nu ligger fortfarande någonstans i bakhuvudet och säga "det kan väl vänta tills imorgon?".
Idag ska jag i alla fall ta tag i hemmet. Jag inbillar mig att om man har ett fräscht hem, får man ork att göra och ta tag i saker...

Usch, och tvättid har jag med och Robin är iväg hela dagen och är filosofisk.
Vi har 86 (branta!) trappsteg till vår tvättstuga.
4 maskiner = 774 trappsteg.

Kan det vänta tills imorgon tro...

6 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Urkburk för att tvätta. Eller egentligen inte att tvätta men att ta reda på det....

Anonym sa...

Usch! Känner samma som du, men idag har jag faktiskt tagit tag i mitt liv och städat upp alla min kläder som legat på golvet och slräpat! Kram JUlia

Josefin sa...

Förstår dig precis! Det ligger ett lager damm på allt här för tillfället, kanske borde ta tag i det... haha.
Hoppas du får en trevlig helg i alla fall! =)

Anonym sa...

Jag är precis likadan! Vissa saker blir bara inte gjorda. Sånt där som att städa, göra det mysigt i lägenheten...jag skjuter bara upp det en dag till, och en till. Suck, när ska man lära sig?

kram

Anonym sa...

Har en liten fråga, kan du inte maila mig a.s.a.p. på vecko.revyn@yahoo.se så e du gullig!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Josefin sa...

Nu är der jag som vill att du ska uppdatera... =)