23 september, 2007

Höstens lista

Amanda, Kelly och Kerstin har redan gjort det i varierande form; höstens lista! Dessa saker kommer jag spana efter när CSN trillar in under nästa vecka!

- Nagellack i höstens murrigare färger. Halvcheck!
- Tjocka svarta strumpbyxor och nya leggins från Gina Tricot. Check! Check!
- Ett vitt ribbstickat linne, icke-genomskinligt. (Svår ekvation verkar det som!)
- Höstjacka. Vintern redan fixad, men denna mellanperiod är svår..
- Axelremsväska, både variant mindre för fest och större till vardag. Check! Check!
- Hårprodukter; värmeskyddande spray, serum och hårinpackning. Tips sökes!
- Senapsgul halsduk och vantar till min supersnygga vinterkappa.

8 kommentarer:

Anonym sa...

vitt linne, ej genomskinligt och inte för kort finns på vero moda.
har svart också. <3 <3 <3 <3
ska nog gå o införskaffa mej ett grått också :D

Sabine sa...

Jessica: Men jag har dem och det vita jag provad tyckte jag var lite genomskinligt... Hmm, jag kanske få kolla igen. :) <3

Miss Upsey Daisy sa...

Mellanperioden är svårt. Speciellt då det kan vara kalla mornar och fina dagar..

Robert Karlsson sa...

Det vore kul med lite bilder! Dessutom tänkte jag skicka ut en fråga. Funkar röda skor till lila/rosa strumpbyxor/leggings - och vad passar till detta?

Kerstin sa...

Hurra för hösten...

Sabine sa...

Miss upsey daisy: Mm, jag vet. Det är inget kul alls. Men nu är det varmt i Lund så det funkar med endast kofta! :)

Robert Karlsson: Jag orkade bara inte fippla ihop något halvdant kollage eftersom jag och teknik inte är soulisar precis. Jag tycker (förutom detta och inlägget nedanför) att jag oftast har med nån bild i alla fall.
Jag är inte heller den som dömer vad som är snyggt eller inte (brukar få äta upp mina ord) men den kombon skulle inte jag ha på mig. Men det är nog för att jag inte gillar röda skor. Alls.

Kerstin: HURRA!!!

Josefin sa...

Jag håller med dig på varenda punkt! Ett vitt, ribbat linne har jag dock redan hittat, mitt är från Bondelid och är perfekt - inte genomskinligt alls, och även axelremsväskan. Mammas från 80-talet, perfekt! Om du vill ha tips på budgethårinpackning är L'Oreals Nutri Gloss riktigt bra, för något dyrare Matrix Sleek Look. Oslagbar!

Sabine sa...

Josefin: Åh, tack för supertipsen! :D