21 september, 2007

Shoot!

10 favoriter just i denna sekund.

Accessoar - Skärp, alltid skärp. Använder i princip aldrig smycken.
Dryck - Aussie rödvin eller Brämhults Hallondryck.
Mat - Zuccini- och fetaostgratäng.
Låt - Återupptäckte mig själv igår i Caesars Palace Candy Kane.
Plagg - Superskön jeanstunika från &denim.
Person - Robin.
Skor - Vardagsstövlar med högt skaft från bästa Skopunkten.
Tidsfördriv - Ständigt detta Facebook...
Tv-serie - Har kollat på 19 avsnitt av Heroes på 5 dagar, jag klassas numera som nörd.
Utanför dörren - H&M, jag vill ha allt på H&M denna säsong!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag snor :)
Och ja, Facebook är giftigt!

Anonym sa...

Nejdå! Jag kollar också heroes fast kanske inte i samma takt. Gillar att ha det bästa kvar så säg inte vad som händer:P Kram

Josefin sa...

Caesars Palace alltså, det är ett sånt band som man lyssnar på i preioder och aldrig tröttnar på! Och jag håller med dig om H&M, hur mycket snyggt som helst just nu (som alltid, såklart).

Sabine sa...

Tesan: Jippie! Roligt att du gjorde den med!

Julia: Jag lovar då! =) Älskar heroes, nu är jag färdig med säsong 1 och väntar med spänning på nummer 2.

Josefin: So true! Jag vet inte riktigt var impulsen kom ifrån men jag bara "åh, men gamla gamla skiva!" H&M is the shit!

Anonym sa...

Klart jag vinkade åt Lund från dig! Och hälsade Halmstad.

åh, heroes är så beronedeframkallande och idag börjar S2 i USA! Hurra!!

Sabine sa...

Sassy: WIEE! Vad gullig du är snäckan! Åhh, är det idag.. =)=)=) Jag drömmer Heroes nu, varje natt.. Alternativt mardrömstenta..