10 september, 2007

Gals of New York

Nu har återhämtat mig efter min förkylning som har förpestat delar av föregående vecka. I fredags blev det dock en snabb sväng på korridorsgalej och sedan bar det av hem till lé skog. Ätit mina första insjökräftor också... Mmmm!

Med min fortfarande röda näsa känner jag att jag är i starkt behov av lite inspiration. Facehunter har fotat coola chics på New York Fashion Week.











































Chic nr 1:
Var mycket svag för baskrar i mina ungdomsdagar. Denna gånger kör jag dock icke-Broder Daniel style med stjärna under ögat.
Chic nr 2: Ja tack, anytime, till kombon vitt och grått twistat med guldskor.
Chic nr 3: Jag letar överallt efter en paljettklänning, vill så gärna ha!
Chic nr 4: Over-sized t-shirtklänning med snyggt mönster kan klå vilken galablåsa som helst.

6 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Ettan och tvåan ligger mig varmt om hjärtat!

Anonym sa...

Vilka snygga bilder, du har bra smak du!!

Haha, jag älskade Broder Daniel på gymnasiet och stjärnorna satt under ögonen på mig...

Krya på dig!
kram

Josefin sa...

Fruktansvärt snygga pics, allihop! Jag tror helt klart du gör rätt i att Henrik Berggren-stilen bakom dig, det kör jag också på.. haha!

Maria - FashionFame sa...

Facehunter är så himlans bra, får alltid massa inspiration! Gillar bild nr 2, hennes klänning vill jag haaaa! :)

Sabine sa...

Miss upsey daisy: Agree to agree.

Sassy: Jag blir ofta BD-nostaligisk och vill dra på mig min lilla rutiga kjol, converse och knallblå tights igen... :)

Josefin: Det är definitivt ett avslutat kapitel men jag blir väldigt lätt nostalgisk och sentimental... ;P

Maria: Så fort man känner sig oinspirerad klickar man bara in sig där så är allt löst! :)

Anonym sa...

Snygga streetsylebilder! Kram