05 september, 2007

FFS

Jag börjar bli FÖRKYLD! Yeah, that's right!
Har ju varit här nere och haft semester i typ 2 veckor men när skolan börjar och jag måste sätta mig ner och läsa massor varje dag (Psykologi är ingen picknick I tell you!) då jävlar...
Är snorig, har ont i huvudet och resterande delar av min kropp känns lite efter i alla rörelser och jag hör typ ingenting. Grattis, verkligen grattis.

Och jag som tänkte åka till Nova efter seminariet i eftermiddag och belöna mig själv med skor, jeans och diverse liknande onödigheter..

Fan också.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Shit jag är redan förkyld med!! det är såå jobbigt.. krya på dig

Miss Upsey Daisy sa...

Tänk så här. Om du åker dit lite senare när du är frisk kan du belöna dig dubbelt upp! Jättebra.

Anonym sa...

Din stackare! Du får kurera dig med grönt te, glass och apelsiner och hoppas att du på så sätt besegrar den onda förkylningen!

kram

Anonym sa...

Det är många som är förkylda nu. :( Krya på dig!

Sabine sa...

Nina: Inget kul alls! Krya på dig du med! :)

Miss upsey daisy: Haha, jag åkte dit i alla fall med hot-flash och rinnande näsa. ;)

Sassy: Tack söta! Många apelsiner har det blivit i helgen! =)

Emelie: Tack snälla du!