24 augusti, 2007

Heading towards silliness

Nu var jag nära på att göra något riktigt dumt... Jag var på väg att beställa sjukt mycket grejor från Ellos och Josefssons.
Någon mer än jag som blir helt till mig av "få ett gratis påslakanset" - erbjudandena? Och så kommer jag på mängder med saker som jag faktiskt "behöver".
Nej!
Nu är det slut för mig i överkonsumerandets land I tell you! Lyckligare blir man inte för att man äger 15 tunikor. Även om det är roligt..
Jeans, är jag dock i akut behov av (då mina sista respektabla numera stoltserar med ett praktfullt hål på innanlåret, classy!) så det blir en tripp till stan för ett eller två par nya Cheapisar.

3 kommentarer:

Mickan sa...

hmm jaaa...jag hamnar där ibland jag med...men då får man vara stark:) heja dig som var stark!

Anonym sa...

Haha! Jag känner igen mig i det där:) Kram Julia

Sabine sa...

Mickis: Tackar, tackar. Jag slet duktigt i sönder beställningssedel. Go me!

Julia: Inte svårt att hamna där I tell you!