22 augusti, 2007

Lätt beroendeframkallande


Min mamma introducerade mig i somras för Gevalia Cappuccino Specials med Daimsmak och jag säger då det.. Minst sagt lätt beroendeframkallande.
Finns i nästan alla matvaruaffärer för runt 25 pix. Men bara 8 st i varje paket. Suck! Det räcker typ i tre dagar för mig!

Nu ska jag bege mig ut på stan och posta iväg en bok. Skönt att sälja av gammal kurslitteratur. För dig som vill sälja, eller köpa med för den delen, rekommenderar jag starkt kurslitteratur.se. Helt gratis att lägga ut annonser och jag har beställt mer än hälften av min kurslitteratur därifrån hittills.

Ha en superbra dag allihopa!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Mill hälsar på hos Sabine och tackar tusen gånger (minst) för den gulliga kommentaren. Jag måste säga att jag saknar det lite, bloggningen... Stor kram till dig!

Anonym sa...

Oj Gevalia Cappuccino Specials med Daim låter som något jag borde hålla mig borta ifrån. Kommer nog bli beroende annars :)

Som svar på din fråga: Jag har tagit kandidatexamen inom IT på Chalmers och ska börja på en Master-utbildning nu om två veckor. Kursen håller jag tillsammans med en annan gammal klasskamrat och det är en nybörjarkurs inom programmering :)

Maria - FashionFame sa...

Jag har faktiskt svårt för kaffe, men den här daimversionen funkar jätte bra =) Jag blandade i lite extra oboy så blev det ännu godare haha =) /Maria

Anonym sa...

hej brud!
jag har en bok här hemma hos mej som tillhör dej.
vill du att jag ska skicka ner den va? puss

Sabine sa...

Mill: Åh, vad glad jag blir att du tittar förbi! Jag saknar din blogg jättemycket ska du veta! Massor med kramar

Danwei: Haha, det är sant! Jättegoda är dom verkligen! Vad spännande! Jag är djupt imponerad måste jag säga. Jag är egentligen teknik-analfabet. :p

Maria: Det ska jag testa! Choklad kan man aldrig få för mycket av!

Jessica: Hallå bruttan! Nja, det behövs nog inte. Du kan ge den till mamma när du flyttar ut bara. :) Ska inte göra den tenta ännu i alla fall! :P PUSSPUSSPUSS

Anonym sa...

Mm, daim i kaffet måste vara gott!!

Jag och min pojk har bara distansförhållande nu över sommaren, snart är det höst och då är det som vanligt igen!

kram

Sabine sa...

Sassy: Men det är ju skönt i alla fall! =) Snart återgår allt till det vanliga då ju! :) Kram

Anonym sa...

Ååh bäbis älskar det kaffet. det enda kaffet jag dricker. Jag, Amanda och Emma levde på det när vi lekte i din lägenhet =) köpte massa på ICA !

Sabine sa...

Snäckis: Åh PARTY! Jag gillar min lägis. =) Jessica har förresten hittat en ny nu! Puss