04 juni, 2007

Back in Lund

Tog bara tre bilder under lördagens bröllop. SKANDALÖST jag vet... Men jag väntar på bilder från en vän som fotade med systemkameror hela kvällen.
Tårtan blev superbra och efter den 20:de komplimangen visste jag inte vad jag skulle säga så det blev någon typ av mumlande ahhh till svar.

Idag hittade jag 200 spänn på gatan, man tackar. Så jag gick till H&M och köpte lite nya grejor. Efter tips i Cosmo tänkte jag testa H&Ms scrub Hot Savanna men den fanns inte så jag satsade på LdBs Peeling Silk som fanns för bara 19,50 kr nu.
Och hårfärg (med akut användningsområde, ser tillnärmst skallig ut nu) från Garnier Nutrísse. Kunde bara inte med att ta nyansen med Pernilla Wahlgren, även om det är den jag skulle behöva egentligen. Sen slängde hon ner ett litet shampoo med. Då blir man glad.
Jag är trött på att lukta karl av Robins rakgelé då mitt varit totalslut. Gillette Floral Passion är min favvis.

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Gud finns.


Grattis.

;-)

Mill sa...

Det är sådant man drömmer om, men det inträffar aldrig. Inte när jag är i närheten i alla fall. Grattis!

Anonym sa...

Vilken flax!! Jag kan bara gratulera dig :)

Sabine sa...

Miss upsey daisy: 200 spänn får mig inte att börja tro. Hit med millen så överväger jag det. :p

Mill: Det har aldig hänt mig heller, jag vände mig om 50 gånger för att försäkra mig om att ingen var där och drev med mig.

Sassy: Sannerligen! =) Man tackar och bockar!