30 maj, 2007

Lista

Hittade en kul lista hos fantastiska Fashion, Fame & Everything in Between som jag kände att jag ville svara på.

Din ålder:
19 komma fem.
Födelsedag: 16 december.
Syskon: Två systrar, en av varianten äldre och en yngre.
Hårfärg: Egentligen jätteblond, men sedan 3 år tillbaka naturbrun.
Ögonfärg: Blå.
Vad shoppar du helst: Klänningar och skor.
Hur många skor har du? Runt 25?
Hur många par byxor har du? Typ inga, har bara ett par jeans jag gillar. Använder mestadels klänningar och kjolar
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Öh, nej.. Jag är för slarvig för dyra smycken.
Färg: Mestadels senapsgult och rött just nu. Och svart!
Sport: Handboll att kolla på, cykla att utföra.
Ord: Yes I tell you!
Snusat? Några gånger i mina ungdomsdagar.
Hoppat bungyjump? NEJ! Är supermegahöjdrädd. Gråter när jag är över två meter upp.
Brutit mot lagen? Ja.
Fått dig själv att kräkas? Nopp, det kan jag icke!
Vad använder du för schampo? L'oreal Elvital
Vad är du mest rädd för? Att något händer mina nära och kära
Vad lyssnar du på just nu? Robin och Christian har sjung Simon &Garfunkels Cecilia heeeela dagen. Börjar bli liiiite tråkigt nu.
Pizza eller choklad? Chocklad, without a doubt!
Guld eller silver? Guld, guld, guld.
Roligast idag: Att lämna in tentan, att jag fick 40 h jobb i sommar och planerandet av veckoslutet.
Vad vill du helst av allt göra just nu? Få en förklaring på alla knäppa saker i Lost, it drives me crazy!

5 kommentarer:

Maria - FashionFame sa...

haha sköna svar, skönt o bli klara med tentan dessutom :D Grattis! Kram /Maria

Miss Upsey Daisy sa...

Vi fyller år på samma dag!!

Mill sa...

Hehe! Jag har sett säsongsavslutningen på Lost och det blir lite knäppare ändå...

Anonym sa...

Åh, en lista vad kul! Den snor jag nog one day or another...

Sabine sa...

Maria: Tack tack. Nu är det dock en ny men på torsdagförmiddag är jag helt klar för terminen. =)

Miss upsey daisy: WHAT? Två pinglor på en och samma dag? Det gjorde herr´n där uppe bra. =)

Mill: Haha, vi blev så förbannade och fixade hem de tre sista avsnitten direkt. Och inte blev nyfikenheten stillad!

Sassy: Kul att du fixade den med! =)