24 maj, 2007

Bastoppar

Just nu lever jag på en tajt budget och går noga igenom vilka klädinköp som är absolut nödvändiga inför sommarens alla upptåg. Kikade in i garderoben igår och insåg att jag inte har måna bastoppar och linnen som jag tycker om. En hel del åkte i den välförtjänta kassen till min lillasyster så nu behövs det nya.
Tack för Josefssons som idag kastade in en kod till mig där jag fick 50-60% rabatt på utvalda plagg.

Det blev två farfarstoppar av jaquardstickad bomullstrikå i färgerna jeansblått och vitt och två vanliga baslinnen av ribbstickad bomull, i svart och vitt.
Allt till den blygsamma summan 198 kr, utan frakt.

7 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Riktigt bra köp :-)

Jag brukar köpa bastoppar på MQ eller Sisters.. de har ofta två för 299 :- men det är långärmat.

Anonym sa...

Vilka kap!

Sabine sa...

Miss upsey daisy: Jag är väldigt nöjd! Hoppas bara att de sitter bra nu också.

Tesan: Absolut1 Priset var INGET att klaga på.

Stila sa...

Ja shit ja. Jag upptäckte igar att jag hade 122 kr på kontot! chock! Tur att fyndiga rabattkoder finns!

Sabine sa...

Stila: Åh du är ju rik! Jag har haft 100 spänn i en och en halv vecka nu. Mest beroende på dålig planering av mig. :p

Anonym sa...

Jag skulle också behöva fler basplagg. De flesta av mina bastoppar är alldeles för korta, jag vill ha lite längre som funkar på jobbet.

Ha en bra helg!

Sabine sa...

Sassy: Ja, min garderob består mest av mönstrat och prickit och rutigt..