22 maj, 2007

Time flies..

Om två och en halv vecka är jag back in Halmstad.
Tiden flyger iväg på ett sätt jag inte kommer till freds med.
Det är ett år sedan jag hispade upp mig och fixade det sista inför balen.
Ett år sedan jag fick hem plakatet mamma stod och viftade med på studenten.
Ett år sedan jag tillbringade halva dagarna på Lilla Helwfetet i 37 graders värme.
Ett år...Av vad?
Det har gått så fort att jag knappt märkt det, knappt hunnit att reflekterat över de där människorna jag inte träffat eller pratat med på snart ett år.
Det känns som ingen tid alls, samtidigt som jag känner mig som en helt annan person...























And by the way, sådär blond som på plakatet är jag egentligen..
Det är det inte många som tror!

9 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Tiden går bara fortare och fortare... inte konstigt att man ibland inte hinner med....

Anonym sa...

Tiden går så otroligt fort! Jag hänger knappt med. Fan, vad gammal och vis jag låter då...

Anonym sa...

UNDERBAR balklänning =) Super vacker =) Ojoj inte dåligt... att du e så blond alltså =)

Mickan sa...

Tiden bara flyger iväg...
Och du är super fin i balkläningen! Ser ut som en dröm!

Sabine sa...

Miss upsey daisy: Känner man sig gammal... Redan???

Tillvaron: Det känns som jag inte hänger med eller hinner med någonting. Gammal vid 20? :p

Sandiebelle: Åh, tack snälla! Jag visste direkt när jag så den att den var min!

Mickis: Tack söta! Det enda dåliga med den är att den är väldigt tung!

Stina (Klädstrecket) sa...

Åh, jag minns hur det var! Man mognar verkligen första året efter gymnasiet. Det är en helt ny värld där man faktiskt får och kan bestämma själv.

Sabine sa...

Stina: Håller sanneligen med dig. Jag har i och för sig bott själv ett par år under gymnasiet och så men det var väldigt skönt att träffa verkligheten.

Anonym sa...

Oj vilken vacker balklänning! Helst underbar är den! Och ja, tiden går verkligen fort... nästa för fort ibland.

Sabine sa...

Danwei: Åh tack snälla du! Vad glad jag blir! Synd bara att jag inte kommer använda den mer. Nu ligger den nerpackad i plast i en kasse.. Och sälja är out of the question.. På i alla fall ett är till! :P