17 april, 2007

Jobbsökande...

Jag känner mig alltid stressad inför sommaren angående jobb... Var ska man jobba, var ska man bo osv osv. Robin har en så skön det-ordnar-sig attityd som jag gärna skulle överta. Själv börjar jag oroa mig i mars någongång. Imorgon ska jag i alla fall på en anställningsintervju. Bara ett skräpjobb men det är väl alltid något!
Känner inte alls för att jobba på Lilla Helwfetet i sommar, bostadsproblemet, för dåligt betalt plus att de inte drog NÅGON skatt överhuvudtaget under förra sommaren. Därför sa deklarationen "Att betala"; 4300 kronor. KUL!
Ska ut i solen strax och opponera. På torsdag är det seminarium igen, kursens sista! Igår sökte jag in till höstterminen också. Psykologi ligger högs på listan. *hoppas*

4 kommentarer:

Mickan sa...

Det löser sig ska du se...så brukar alltid min älskling säga...men då svarar jag att de löser ju inte sig av sig själv. Så kämpa på! Var energisk så hittar du snart något bra!

Mill sa...

Det är alltid stressigt det där... För min del blir det sista sommaren med sommarjobb (förhoppningsvis...)

Anonym sa...

Åå, lycka till på intervjun!
Ett skräpjobb går ju faktiskt an om man bara ska jobba där över sommaren. =)

Sabine sa...

Mickis: Jag tänker precis som dig! Inget löser ju aig av sig självt, fast det vore skönare så...

Mill: Jag håller tummarna för dig!

Tesan: Tack snälla. Det var precis så jag tänkte, plus att det var rätt bra betalt!