16 april, 2007

Dagens Ikea-outfit


Idag har jag, Jossan, Olle och Mikaela tagit en tripp till IKEA i Malmö för att shoppa möbler och annat skoj till deras nya lägenhet. Dagen krävde praktiska, men svala kläder;


Trekvartsärmad vid kofta, Vero Moda
Vitt linne med brottarrygg, Cheap Monday
Jeans kjol med puff, Ellos
Tights, Gina Tricot
Skor, Skopunkten
Halsband, Asos



Eftersom vi alla fyra är utan både körkort och bil det home-delivery och snickrande på onsdag kväll. Jag är lätt besatt av Ikeas superpedagogiska manualer och känner mig superduktig när jag lyckas bygga ihop något själv. Kollade på liteblir lampor och tavlor till min och Robins lägenhet men då kontot ekade tomt så blev det bara fönstershopping... Förutom lite rutigt tyg som min mamma ska sy en supersnygg gardin till vårt ena köksfönster. Det kommer blir super!
När CSN knackar på dörren nästa gång ska jag tvinga med Robin på en liten köprunda...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Söt kofta!

ja första timmen är kul att bygg amöbler men efter 3e bokyllan börjar man få lite blåsor på händerna usch :P

Maria - FashionFame sa...

Vilken fin kofta du hade! Va det länge sen du köpte den? Visst är IKEA underbart? Älskar att handla där haha brukar fastna i timmar :D

Anonym sa...

söttsöttsött!!

Anonym sa...

HA-HA, ikea är bäääst! sjukt billigt & bra! ;)

Mill sa...

Gud så kul med Ikea och du var riktigt snygg.

Sabine sa...

Nina: Tack snälla! Jag går verkligen in för det och kan pilla med skruvar och sånt i fem sex timmar i rad, utan problem!

Maria: Haha, ja det blir lätt att man fastnar på IKEA lite längre än man tror. 5,5 h blev det igår. Koftan köpte jag i höstas någon gång.

Atta & Linda: Naaaw, det är det ni som är!

Sabina: Visst får man sjukt mycket pengar för INGENTING alls. Verkligen skönt.

Mill: Jag ska dit om ett par veckor igen och då kan jag säga att det blir mer än bara ett tyg! :) Och tack söta du! Kram