18 april, 2007

Lite nervös


Om 20 minuter tar tåget mig till Malmö för min första arbetsintervju på 2,5 år. Och jag måste medge att jag är aningen nervös. Dagens outfit består av:

Kraglös skjorta, Vero Moda
Resårskärp med guldknäppning, Vero Moda
Svara stuprörsjeans, Cheap Monday
Ballerinaskor, Skopunkten

När jag kommer hem sticker jag till Jossan och Olle och bygger ihop möbler. :)

Ps. Stället jag ska till ligger i princip vid stationen men jag är i Malmö 35 min i förväg, just in case jag skull gå vilse med min egenhändigt ritade karta.

10 kommentarer:

Mill sa...

Åh, vad kul! Lycka till snygging!

Anonym sa...

Vad fint! Lycka till :)

Mickan sa...

var inte nervös du är skit snygg:)

Anonym sa...

Hoppas intervjun gick bra gumman! Kram.

Anonym sa...

Hoppas att intervjun gick bra! Möbelbbygget lika så ;)

Sabine sa...

Mill: Det gick bra tror jag. =) Fast min karta funkade inte så bra, haha.

Christin: Tack snälla du!

Mickis: Du är allt för söt du.

Anna: Hon ställde svåra frågor, men det kändes som jag fann mig rätt snabbt. Tror jag... :p

Tesan: Möbelbygget gick prima, jag är imponerad över mig själv och de andra! :)

Mill sa...

Vad roligt att höra! Hoppas du får jobbet. Kram

Anonym sa...

Hoppas allt gick bra och att du får jobbet :)

Maria - FashionFame sa...

Hoppas det gick bra och att du får jobbet, din outfit är helt fab idag :D

Sabine sa...

Mill: Tack sötnos!

Danwei: Vad gullig du är. JAg håller tummarna för mig själv. ^^

Maria: Snälla du! Världens budgetoutfit men jag gillar den!