24 september, 2007

It's just another manic Monday

Wish it was.. Öhh, torsdag förra veckan?
Bangels har så rätt. Mestadels för att ju snabbare tiden går denna veckan ju snabbare kommer den fruktade tentan på torsdag. Jag pendlar mellan stressnervositet och panikintalning att det här, det går nog fint det.

Hämtade ut min Kick ass-tenta idag efter många om och men. Woho, stod till och med ett plus efter mitt VG samt mycket begåvat.

Annars har jag bara suttit på UB och läst och hjälpt min ena lärare på institutionen med ett psykologiskt experiment. För det fick jag en biobiljett!
Vad tycker ni jag ska släpa med herrn på?

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Ingen aning. Tyvärr inte gått på bio på hundra år..

Anonym sa...

Gå på den senaste Bourne-filmen om ni sett de tidigare filmerna, den vill if jag se :)

Kerstin sa...

Lycka till gullet :)

Sabine sa...

Miss upsey daisy: Hmm, kikar vidare!

Tesan: Har sett de två första bara, så jag kanske borde hyra den 3e?

Kerstin: Mmm, men det gick nog inte så jävla bra tror jag...