14 mars, 2007

Veckans höjdpunkt


Om mindre än 40 minuter är det ett nytt avsnitt av Lost. Jag och Robin är helt besatta. Han fick säsong 2 av mig i Alla hjärtans-present så nu är vi ikapp. Min Lost-favvis är Sawyer, rapp i käften och inte helt bad looking. Jag och Robin har hittills upptäckt inte mindre än tre karaktärer uppkallade efter berömda filosofer. Namntorka på Lost-redaktionen?
I pausen är det dock svårt att bestämma mig, växla över till Grey´s anatomy eller Top Model? Inte snällt att lägga tre bra program på samma tid, samma dag.

Evil tablåläggare.

8 kommentarer:

Anonym sa...

hmm.. det var längesen jag såg lost och får totalt hjärnsläpp nu, john locke är ju en gammal filosof, men resten då? :)

Stila sa...

Evil indeed!
Fast för mig blev det grey's.
Vi är också lost på lost. Och Prison break. Och 24. Next up är heroes, den ska vara superbra har jag hört!

Mill sa...

Det är verkligen bra, men jag tycker nog att det var lite bättre förr. Har hört talas om att det kommer ta sig snart igen. Det ser jag fram emot.

Anonym sa...

Hejja Top Model säger jag!! Jag tittar på Lost och Grey´s i pausen:)

Anonym sa...

Lost har jag vart dålig att följa, men Top Model däremot är riktigt kul! =)

Sabine sa...

Malin: Japp, John Locke är en. Sen Desmond (killen som tryckte på knappen i tre år) heter Desmond David Hume. (Mr David Hume är alltså en till.) Och sen Juliets man som för 2 avsnitt sen blev påkörd av en buss är upkallad efter konservatismens fader Edmund Burke. Väntar med spänning på nästa. :p

Stila: Tur för er att ni har flera. Lost är det ända vi båda verkligen sitter klistrade vid!

Mill: Det var en liten svacka mitten av säsong 3 men nu tycker jag att den har fått en rejäl uppsving igen.

Love light: No! Fel prio!

Amanda: Jag diggar ju också Top Model (mest för svincoola Twiggy I think) men det går i repris på en så bra tid, söndagar vid 5, när man ända inte gör något särskilt.

Anonym sa...

Tittade en massa på Lost förr men inte nu längre. Jag satt och zappade mellan Top model och Grey's igår. =)

Sabine sa...

Tesan: Det är svårt att komma in nu om man inte hängt med sen början av säsong tre. Jag och Robin såg dem i efterhand, på vilket sätt låter vi vara osagt. ;p