24 februari, 2007

Helgen

Fredag: Pizzakväll med Robin. Eftersom han har tenta idag (på en lördag, katastof!) så blev det mest plugg och häng framför tvn.
Lördag: Plugg för min del under dagen. Mycket att skriva på till hemtentan ska vara inne på måndag kl 11.00. Men på kvällen drar jag till Malmö på inflyttningspartaj hos syrrans kompis. Ska bli spännande! Tänkte också att jag skulle inviga min nya klänning jag shoppade i veckan.
Söndag: Slutspurten. Lägga till de sista fotnoterna, kolla stavning och ordförljder och fixa de sista sidorna. Sen ska jag klappa mig själv på axeln och vara nöjd.

Inte en jätterolig helg men nästa blir det en tripp till min hometown Halmstad med förhoppningsvis mycket party med vännerna och myspys med familjen.

5 kommentarer:

Mill sa...

Lycka till med hemtentan och ha en trevlig kväll! Jag ska också festa!

Sabine sa...

Mill: Tack så mycket, det kan behövas. Känner att lag ligger lite mer efter än jag borde. Ska bli superkul att få slappna av lite i kväll i alla fall! Hoppas du får kul du med! :)

Stina sa...

Lycka till, med allt!
Kram Stina

Sara sa...

hoppas allt gick bra med hemtentan, och att helgen varit bra! klänningen gjore säkrt succé!

Sabine sa...

Hemma på landet: Tack så mycket, det värmde! Kram

Sara: Jo, nu känner jag mig hyfsat färdig i alla fall. Klänningen var succé hos min syster i alla fall, hon var mycket avundsjuk. =)