20 februari, 2007

Tankar & handlingar mellan pluggandet

Efter flera timmars intensivt läsande, inlärande och antecknande (och om-anteckanade med för den delen) behövde jag komma ut och sträcka lite på benen. Tog en tripp ner till stan och svängde på måffo in på H&M. Hittade där dessa två kap. Shysst babydollklänning i vårens bästa färg grå och ett nytt rött skärp, då mitt gamla har blivit en smula... Låt oss säga överanvänt.
Har en beige trenchcoat som känns lite passé så jag funderar på att färga om den och byta ut knapparna, men vilken färg? Det står mellan marinblått och svart? Hmmm....
Vad tycker ni?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det håller jag tummarna för.
Vilket fint rött skärp! :)

Sabine sa...

Ja, det är en läcker klänning! :D Skärpet var ju ett kap med, 149 kr. Inte så mycket att lipa för tycker jag. =)

Anonym sa...

Hello!

Skickade din gubbe i förmiddags så den borde vara hos dig imorgon! *hoppas* Hoppas du blir nöjd och att den kommer fram "in one piece" också..jag skrev "hanteras varsamt" på paketet...hoppas det inte skadas ngt.

Den guldiga gubben på bilden på bloggen var din faktiskt :-)

Jättefin klänning och skärp var det där :-) älskar rosetter!

ha en bra dag nu och hör gärna av dig vad du tycker om gubben och om den kom fram bra. Och välkommen åter :-)

kram!

Anonym sa...

Klänningen var riktigt söt!

Anonym sa...

Åh jag vill också ha en sån klänning!

Mill sa...

Vilken underbar klänning! Och angående trenchen skulle jag satsa på marinblå!

Anonym sa...

Klänningen var jättesöt. :-)
Och jag röstar på marinblått!

Sabine sa...

Kelly: Då får jag nog den idag! *väntar med spänning* Jag hör av mig när den är framme hos mig!

Danwei: Jag bara snubblade över den på ett helt ologiskt ställe inne på H&M och tänkte "den måste jag prova".

Mill: Tackar. =) Just nu lutar det åt marinblått faktiskt.

Anna: Tack tack! =) Har bara lite problem att hitta snygga knappar till. De som är på nu är ju beiga så jag måste byta ut dom med ju. =( Fast jag har ett jättefint marinblått bälte som skulle bli superfint till!

Chocolatine sa...

Jättefin klänning. Jag ska springa till H&M på lunchen och leta.

Sabine sa...

Capucine: Åh man tackar så mycket. Hoppas du hittar den! =)