04 december, 2007

Julpyssel

Jag har ingen bra anledning att blogga så lite som jag gör. Jag har heller ingen bra anledning att göra så lite som jag gör just nu överhuvudtaget. När det blir för mycket för mig och det samtidigt är mörkt klockan 3 ute resulterar det oftast i att jag gör ingenting. Men idag ska jag julpyssla hela dagen. Har bakat lussebullar nu på förmiddagen och när jag kommer hem från mitt skolmöte blir det knäck och juldukar som ska fram. Robin firar inte jul så jag får pyssla det mesta själv men det är okej för mig. Sen måste jag verkligen börja förbereda för mitt kalas också...

Det som har hänt sen sist är:
- Jag har fått ett jobb på en restaurang här i Lund. Timanställning, mest på helger men det känns som att det kommer funka fint.
- Jag funderar fram och tillbaks på mat och lekar till kalaset.
- Jag hade en riktigt fin utgång på ÖG´s med Jossan förra onsdagen resulterade i en uppsjö av bilder.
- Jag funderar på att åka till Norge nästa termin och jobba.

6 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Ibland har man inte tid att blogga och ibland finns det inte så mycket att skriva om helt enkelt.

Vad ska du göra i Norge? :-)

Anonym sa...

Man blir trött när det ser ut att vara natt dygnet runt, usch!

Men mums, vad gott med julbak och grattis till jobbet!

kram

Josefin sa...

Jag förstår dig verkligen... Och lussebullar är det bästa som finns! Vad kul med jobbet också =)

lala land sa...

gud vad kul med ett jobb =)

Josefin sa...

Du är utmanad! =)

Anonym sa...

Hoppas du får en toppenjul Sabine!!
kram