26 november, 2007

Happy birthday to me

Det är mycket firande för mig vid den här tiden på året; årsdagar, systerns födelsedag, lyckade tentor, kompisars födelsedagar och snart står ju julen också vid dörren. Och den 16 december fyller jag 20 år, därför gör jag min första önskelista på flera år. Den 15:de blir det stort party här i Lund och jag hoppas att några av dessa saker dyker upp i mina paket!

Från vänster:
Halsband från Chique, 169 kr Armband från Chique, 119 kr
Muggar från Ellos, 99 kr Blender från OBH Nordica, 350 kr
Kenzo Amour från Kicks, 415 kr Mando Diaos nya, 149 kr
Innetofflor från Åhléns, 149 kr Harry Potter & dödsrelikerna, 169 kr
Virtuôse från Lancôme, 199 kr The Hives nya, 149 kr
Påslakanset "Lea" från Ellos, 149 kr Heroes säsong 1, från amazon.com
Guldigt armband från Cocoo.se, 145 kr

Ps. Tack för alla era gulliga kommentarer under min frånvaro, det värmer! Imorgon är jag ledig och ska ta mig tid att läsa igenom alla era fantastiska bloggar!

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Vi fyller år på samma dag! Och jag har också lite happenings den femtonde !

Anonym sa...

Du har bra smak; jag skulle vilja ha det mesta på din önskelista! Jag kanske kopierar den och lämnar till tomten? OK? Hihi...

Kul att du är tillbaka!
kram