15 oktober, 2007

Vinnare i tävlingen!

Grattis till Maria, som blev vinnare till bloggens första tävling!
E-maila adress till mig på sabine_persson_@hotmail.com så piper jag iväg till posten och skickar så snabbt jag kan.

Idag blir det plugg, plugg och åter plugg! Tänker inte vara så oförberedd som på förra tentan! Kommit på olika studietekniker som funkar bättre för mig. Det låter i bland lite såhär; Om du läser de här supertråkiga sidorna som tar ca 15 minuter får du sedan gå och titta på ett avsnitt av Gossip Girl... När allt jag vill se tagit slut övergår vi typ till... Days of Our Lives?
It's gonna be a tough week!

7 kommentarer:

Josefin sa...

Hemska dagar, de där! Själv hade jag en igår. Hoppas du får det roligare än jag hade, haha!

Anonym sa...

Åhh, grattis till segern!! Kram

Anonym sa...

Detta kommer du fixa galant tjejen! Jag håller tummarna. =) Kram!

Maria - FashionFame sa...

Åh tack så jätte mktsöta du! Precis vad jag behöver nu... Ska maila dig genast! Lycka till med pluggandet, tycker det låter som ett utmärkt sätt att tänka =) Kramar Maria

Anonym sa...

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Mill sa...

Det är bra med belöning i mellanåt. Lycka till på tentan!

Sabine sa...

Josefin: Men det är över nu! WOHOHO!!!

Julia: Jag säger detsamma. Hoppas hon blir nöjd!

Anna: Tack, du är så himla söt!

Maria: Varsågod! Postade härromdagen så det borde väl kommit fram nu? Kram!

Mill: Och vet du, jag tror faktiskt att det gick bra. Bättre än väntat!