13 april, 2007

Thank God its Friday

Det har varit ett par blogglösa dagar då jag har varit sysslesatt med ett 2 p. PM som lämnades in idag. Väldigt kul att ta abstrakta demokratiteorier och sätta in i den verkliga världen. På torsdag ska vi opponera mot de andra i gruppens arbete. Sen är det tentavecka från fredag till fredag. Usch, tycker alltid det går så fort när det drar ihop sig...

Ikväll ska jag och ett gäng vänner dansa schlager på Helsingkronas nation och spela Christians superroliga ordförklaringsspel Alias. It's gonna be fun! Kör en updatering imorgon om hur kvällen blev!

Min lugg är ju nu också på utväxt så jag kör en klassiker-frippa; rockabilly-svinryggen som varit en hit på massa partys back in the days. Klänningen kommer från H&M (dock väldigt avklippt), skärp Vero Moda, tights Gina Tricot och mina rosa danspumps från Myrorna. Till detta blir det grönsotade ögon och
knallrosa läppar. Very lolipop!

Update: Av någon anledning lades inte inlägget upp igår. Hade lite bråttom och tryckte nog bara på draft-knappen istället. Helsingkronas var sådär tycker jag. DJ:n var inte bäst på att välja grymma schlagerhits och det var för lång kö till kareoken. (Och jag och Mikaela var attans sugna!) Dock blev Alias en hit som kommer att få spelas på mänger av förfester i framtiden!

10 kommentarer:

Mill sa...

Du var hur som helst finfin tycker jag! Kram

Anonym sa...

Jättesöta skor! Jag vill också göra braiga fynd på Myrorna...

Anonym sa...

Alias är jättekul!
Och du var jättefin!

Maria - FashionFame sa...

Snygg outfit du hade! Skorna e jätte söta =) /Maria

Mickan sa...

Snygg outfit! SKorna är ju bara så piffiga!

Sabine sa...

Mill: Åh vad gullig du är! *rodnar* Kram

Danwei: Ja, 35 kr fick jag punga ut. Inte så jag grät precis. =)

Sassy: Visst är det? Superkul spel som är hyfsat enkelt och lätt att spela.

Maria: Tack snälla!

Mickis: Ja, jag gillar dem också. Roligt med helsvart och någon piffig för på väska eller skor. =)

Anonym sa...

Gu vad roligt med schlagerkväll! Supersöta skor =)

Sabine sa...

Tesan: DJ:n var inte superbra men det funkade helt klart. Hade ont i alla leder och lemmar hela lördagen, ett bevis på för mycket fysisk aktivitet i alla fall. :p Tack, snälla du!

Anonym sa...

Ååh vilken fin klänning du har. Skänka till en fattig liten lillasyster som mig ?

Sabine sa...

Snäckis: NEVER! Den har jag klippt i helt själv.. Haha, och Jocke hjälpte till lite med. =)