09 april, 2007

Dagens

Brrr! Det är kallt i Skåneland idag. Därför blir det väldigt påklätt.

Poloklänning, Gina Tricot
Jeans, Cheap Monday
Skor, Skopunkten
Nagellack, Mavala "New Delhi"

Nu ska jag springa och möta Robin vid tåget. Som överraskning har jag städat hela lägenheten superfint och lagat en mozzarella och zuccini-paj till lunch.
I eftermiddag blir det läsning och välförtjänt grooming. Ska färga ögonbrynen, lägga en ansiktsmask och fixa follingarna lite också. Känns som det kan behövas.

9 kommentarer:

Vera sa...

Riktigt snygg poloklänning!

Mill sa...

Vad fin du är! Ska också ägna mig åt lite grooming ikväll! Kram

Anonym sa...

Vilken gullig överraskning :) Låter jättegott med paj!

Sabine sa...

Vra: Tackar tackar!

Mill: Det tycker jag absolut at du ska unna dig! :)

Danwei: Ja, den var uppskattad faktiskt. =)

Mickan sa...

finfin är du!

Stila sa...

Ååh paj vad gott!
Nu är det dags för the holiday - brudarna kommer närsom. Men visst var the notebook bra? Såg den hemma själv en kväll och grät som ett barn.. Gripande!

Sabine sa...

Mickis: Tack snälla du!

Stila: Den är supergod och jättelätt att göra också! Så, vad tyckte du om The Holiday? :) Satt också själv när jag såg The Notebook, ensam, och jag grät och grät. Fantastisk film.

Tillvaron sa...

Rätta mig om jag har fel, men visst är väl även du en Lundatös? Borde det förresten inte bli en bloggträff i Skåneland snart?

Sabine sa...

Tillvaron: Yes I am! :) Ursprungligen från Halmstad. Det vore vara på sin plats nu tycker jag, så många grymma bloggare som det finns här nere! :)