24 april, 2007

Ett skepp kommer lastat (part 2)

Det var inte bara min lillasyster som blev överrraskad med grejor, även jag kammade hem lite fina saker som min mummy införskaffat till mig. Finfina äggkoppar från fashionabla Ge-kås och en mandelkvarn så jag kan baka egna nötkakor som jag tjatar om så fort jag är hemma. De kommer säkerligen dyka upp bilder och recept på dessa inom de närmaste dagarna.
En till sak som är fantastiskt när man är hemma är all mat som finns i vårt kylskåp. Så nu ska jag duka upp en tidig hotellfrukost med gravad och rökt lax, kokta ägg, riktig jordgubbskräm, juice/o´boy/te osv. Jag tycker att jag förtjänar det lite. Sen tar jag min vovvis, som är nyklippt och ser jätteoskyldig ut, på en promenad i skogen.

Modemet var dumt igår, därav den tidiga morgonen idag, så jag har inte kunnat sova. Funkade det nämnligen inte var jag tvungen att bege mig hem till Lund igen eftersom hemtentan ska skickas in via e-post senast på fredag. Men supertekniska jag (not) fixade allt!

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Shiiiit så himla söta :)

Mill sa...

Det låter som om du verkligen njuter av att vara hemma. Ta vara på dagarna!

Anonym sa...

Vilka söta! Och mandelkakorna lät ju goda, säger kakmonstret.

Sabine sa...

Kerstin: Visst? För en ringa pening av 15 kr för fyra stycken, det är ju rena rånet! :p

Mill: Det gör jag absolutm en nu tror jag att jag behöver återvända till civilisationen lite. Omväxling förnöjer sannerligen!

Sassy: Jupp, de är super. Risken finns dock att man äter upp hela fatet... =)