01 mars, 2007

Shopping


Söta Mill insprierade mig att köpa ett snyggt vinrött nagellack. Har ett rött, men var sugen på en mjukare, elegantare nyans. Så jag begav mig ner till city... Där trodde jag att det skulle sluta!
Eftersom jag hakar på metallic-trenden köpte jag även ett lack i guld. Det blev också ett guldhalsband med en tand, en pincett och skorna nedan från Din Sko.


Måste
sluta
impulsshoppa!

Idag har jag genomfört en mini-grooming.
Fotbad, hår- och ögonbrynsfärgning samt lite hårinpacking och annat mys.
Man ska ta hand om sig själv, ofta och länge!


11 kommentarer:

Emma sa...

Min man har en hel kassa full med hårfärgningsprodukter till dig som blev kvar i Stockholm i samband med flytten, men jag lovar att ta med dem hem nästa gång vi åker upp! Skönt att ta hand om sig själv och slappna av en stund, skulle också behöva det!

Sabine sa...

Emma: Jippie, jippie, jippie! =)

Anonym sa...

Det ska man verkligen göra. :-)

Mill sa...

Visst är det en underbar nyans?!

Sabine sa...

Anna: Ja, och ibland tycker jag att man glömmer bort det. =)

Mill: Ja, jag älskar det redan!
Tack så jättemycket för tipset!

Anonym sa...

hahah nää :P
Den bästa shoppingen är ju impulsshoppingen :)

Anonym sa...

Jag är lite sugen på lite nya nagellack jag med :)

Rouge sa...

Lite grooming är alltid fabulous ja! ;) Ska man göra så ofta man hinner tycker jag! ;)

Sabine sa...

Fröken Främling: Ja det är sant, men det rimmar illa med mitt nyårslöfte om en mer planerad garderob med basplagg. Det händer fortfarande inte...

Tesan: Det är verkligen ett perfekt sätt att piffa upp sig! Tar ingen tid alls heller.

Rouge: Tycker jag med!

Anonym sa...

Åh jag vill också gå ner på stan och impulsshoppa! Tyvärr är jag fortfarande sjuk och febrig :P

Sabine sa...

Danwei: Vad tråkigt! När du blir frisk får du unna dig något extra bara för det! :)