04 mars, 2007

Örongodis


Trött efter en helg i Halmstad är jag nu åter tillbaks i Lund. Hade en jättemysig fika på Espresso House med Emma i fredags också. Jag kör en Tomas Ledin: "Det var alldeles för länge sen vi sågs."
Lyssnar på Paolo Nutini, väldigt begåvad kille. Att han sen ser helt fruktansvärt bra ut också gör ju ingenting. :)

Om ni inte hört förr, lyssna här.
Paolo Nutini - These streets

Robin stannade i Halmstad i kväll med så jag ska sova själv i natt. Lite scary tycker jag fortfarande. Får för mig att jag hör konstiga saker i trappuppgången och i badrummet.

10 kommentarer:

Emma sa...

Det var verkligen jätte mysigt, och jag håller med, det var alldeles för länge sedan vi sågs!! Puss

Anonym sa...

Grymt! :)

Anonym sa...

Han var riktigt söt, påminner han inte lite om Darin? Ska lyssna på låten också! =)

Sabine sa...

Emma: Ja, verkligen. =( Men snart kommer du hit och då tänker jag klistra fast mig vid dig, bara så du vet!

Johanna: Yes I know!

Amanda: Hmm, jo nu när du säger det är han nog lite lik Darin på denna bilden. Fast på andra ser han mer ut som en blandning Julian Casablancas (Strokes) och min favvoman all year around Gustav i Mando Diao. =)

Stila sa...

Jaaa, han är grym! :D
Jag blir också lätt ljud- och mörkrädd!

Sabine sa...

Stila: Åh visst är han!!! :D
Är fullkomligt livrädd om jag är ensam på nätterna. I min gamla lägenhet såg jag dörren och alla skrymslen i hela lägenheten. Not anymore...

Stila sa...

Kollade på videon igen, har du tänkt på hur lite han rör på sin mun när han sjunger? han öppnar ju knappat den! haha

Sabine sa...

Stila: haha, ja det har du rätt i! Ändå har han så sjunkt djup röst... Mmmmm....

Anonym sa...

Han är så otroligt duktig! Jag älskar hela albumet!

Sabine sa...

Lina: Jag med, den är super!