10 mars, 2007

Paket, till mig?

Gjorde en beställning från Ellos för ett tag sen och fick mail att det hade skickats och allt så jag blev lite konfunderad när det där smset med kollinumret aldrig kom... Kontaktade dem och de sa att de skickat smset, det var ju klantiga jag som fyllt i fel telefonnummer!
Ett linne/tunika och en puffig jeanskjol blev det alltså och jag är väldigt nöjd. Linnet/tunikan är bara snyggt i kombination med skräp i midjan, annars not so much!
Har gått runt och halvsurat hela dagen för att jag inte har vetat vad jag ska ha på mig ikväll. Oh nu har jag för många valmöjligheter... Dagens I-landsproblem. :)





















Update: Det blir den gula outfiten idag. Tillsammans med nya pumpsen, leggins, vinröda naglar och pälskavaj tror jag det blir en hit! Pimplar lite vin nu, ska strax gå.

Kvällens låt:
Rupert Holmes - Escape (The piña colada song)
Alla som har sett Snygg, sexig, singel vet vad jag pratar om!


15 kommentarer:

Anonym sa...

Jeanskjolen är jättesöt!

Stila sa...

Supersnygga båda två tycker jag!

Anonym sa...

Tunikan satt ju kanonsnyggt på dig!! Och jeanskjolen var himla söt. :-)

Sabine sa...

Beatrice: Visst var den, jag är supernöjd. Inväntar våren så jag kan använda den hela tiden.

Stila: Vad gullig du är, tack så jättemycket!

Anna: Tackar tackar. Tunnikan är så skön i matrialet också.

Anonym sa...

Jag har också beställt den puffiga jeanskjolen! Längtar tills den kommer :)

Anonym sa...

Är du nöjd med kjolen? Den är jättesöt!

Sabine sa...

Danwei: Den som väntar på något gott... =)

Linda: Jag är jättenöjd med kjolen! Den kostade ju i princip ingenting (149 kr) och sitter som en smäck! I LOVE IT!

Anonym sa...

Åhh, kjolen var jätte söt!! Förstår att du är nöjd med den!

Mill sa...

jisses, vad du är snygg!

Sabine sa...

Love light: Tur för mig, är ju alltid en chansning när man köper utan att ha provat först!

Mill: Men vad gullig du är! Din kommentar gjorde min dag, har skuttat och varit glad hela dagen, tack söta du!

Anonym sa...

Jag diggar jeanskjolen, puffigt är coolt!

Sabine sa...

Sassy: Jag gillar också puffiga kjolar och klänningar. Den gula på bilden brevid är också det. =)

Anonym sa...

Snälla söta rara Bassie säg att du har rensat din garderob och bestämde att din bäbis kunde få din guldiga tunika. Tyckte det lät vettigt =)

Sabine sa...

Snäckis: Guldiga tunika? Que???

Anonym sa...

Ja eller den du anser är gul. Men jag säger gul guldig =) End Of Story ! Bäbis har rätt så är det bara.