09 mars, 2007

Helgen

Fredag: Möte med seminariegruppen på dagen. Känns som vi börjar få koll på det hela nu! Fick även tag i böckerna jag behövde på en väldigt bra sida på internet, kurslitteratur.se. Där kan man också lägga upp egna annonser. Tror jag köpt 6-7 böcker genom den sidan och har inte blivit besviken på någon! Ikväll åker Robin hem till Halmstad för att hjälpa sin pappa med något så jag är helt ensam igen. :( Ska bara titta på TV (Let's dance & Criminal Minds) och läsa.
Lördag: Ska köpa knappar och färg till min trenchcoat som jag ska ge en välbehövd ansiktslyftning. Svart bestämde jag mig för eftersom det passar till allt. På kvällen blir det party hos en kursare med Melodifestivalen och sedan utgång. Tror att jag slänger min röst på The Ark.
Söndag: Beror på hur kul det var i lördags. ;p

Helgens favorit


4 kommentarer:

Anonym sa...

du gör helt rätt i att lägga en röst på dem imorgon :)

Anonym sa...

Hoppas du får en trevlig helg! :)

Anonym sa...

Jag röstar också på dem =)

Sabine sa...

Annika: Tycker de har den bästa låten och Ola Salo är het, I tell you.

Danwei: Vad gullig du är, detsamma!

Tesan: Bra, då är vi två!