21 mars, 2007

På tal om underligt...

Är det någon mer förutom jag som har team-songs i sitt huvud all the time? Härromdagen exempelvis satt jag på bussen och tänkte på en gammal vän som nyligen tagit upp kontaketen. Funderade alltmänt på vad som hände, undrade vad hon gjorde nu, och tillsist vad hon vill hålla på med? Då börjar Ebba Grön på någotvis vråla ut "Vad ska du bli när du blir stor, ska du bli som far och mor? Ska du bli en boss, en försäljare eller disponent nånstans?!?!?!" inuti mitt huvud. Ryckte nästan till av den plötsliga punkchock min avslappnade hjärna blev utsatt för. En annan dag när jag var hemma satt min lillasyster lite ledsen på sitt rum då "You sit there with your heartache, waiting on some beatuiful boy" uppenbarade sig i min trummhinna. Brandon Flowers i all ära men sådär i örat helt oförberett? Det är ju nästan oförskämt.
Det här är nog lätt en av mina knäppaste sidor..
Varför skrev jag inte upp det på listan I wonder?



Männen som bara vägrar lämna min hjärna.
I just can't get them out of my head...
Shit..
Nu är jag inne på Kylie också...

6 kommentarer:

Mill sa...

haha! Händer hela tiden!

Sabine sa...

Mill: Skönt att höra! Då är jag inte den enda knäppisen här i Sverige! =)

Tillvaron sa...

Ser man på! Idag ramlar man av en händelse in på inte bara en utan två Lundabloggar.. Trevligt!

Anonym sa...

Komigen, va med i min tävling =D

Stila sa...

Haha, fniss:) Det värsta är när man får riktigt dåliga låtar på huvudet.
Det sjukaste är at6t varje gång jag tänker på faktumet att "få en låt på huvudet" så börjar jag tänka på Belinda carlise "i love you, always, forever, near and far, closer together.." ALLTID, och det har gjort sedan jag gick i sexan. Man är bra knäpp ändå-.... :)

Sabine sa...

Tillvaron: Detsamma! Roligt när man, som jag, är ny också och behöver lite tips och råd.

Tesan: Wait and see. :)

Stila: Hahahaha! Dåliga låtar är de som oftast inte går att få bort heller! Då är jag på gränsen till att sakta men säkert montera ner min hjärna i småbitar och ta bort denna skadade del! =P