08 mars, 2007

Utmanad!

Blev utmanad av gulliga Tesan!

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


Så här ligger läget alltså till!
  1. Jag gråter väldigt lätt. Ser jag människor som får sitt drömhus på Extreme Home Makeover så sprutar tårarna. Disney-klassiker, töntiga serier på tv, Animal Cops... You name it! Robin tycker att jag är världens tönt. :D
  2. Tid är väldigt viktigt för mig. Människor som är mer än 5 minuter försenade gillar jag inte!
  3. Bananer ger mig på något vis ångest. Jag har försökt och försökt eftersom det är ett bra mellanmål men nej, det går inte.
  4. Basshunter var DJ på vår studentbal, och ja, jag hoppade runt som en dåre och sjöng Boten Anna. Jag tyckte att han rockade! ;p
  5. När jag inte har någonting att göra med händerna, till exempel på föreläsningar, måste jag pilla på naglarna. Helt perfekt målade kan jag råka skrapa bort en liiiiten bit. Då måste allt bort.
  6. När jag druckit en smula tror jag ofta att jag är bra mycket biffigare och starkare än jag egentligen är. Vilket har motbevisats många gånger...

Och jag utmanar;
Emma, Danwei, Rouge, Anna, Kelly och Johanna!

4 kommentarer:

Stila sa...

Jag gillar inte heller bananer! Obehagliga!

Sabine sa...

Stila: Åh, tack tack tack! Jag som trodde att det bara var jag som hade den fobin! :)

Anonym sa...

Nu hittade jag :)
Min utmaning är klar!

Sabine sa...

Johanna: Min adress föll bort lite. =( Bra att du hittade. Knäppskallar är vi allihopa, allihopa.. ;)