25 januari, 2007

Smells like the 80's


Modet från snart tre decenier kommer tillbaka stort i vår. Kanske inte i
sann Cindy Lauper-anda men favoriterna från hösten; legginsen och
oversize-tröjan får sällskap av benvärmare, starka färger och
mycket mönster.
Enjoy!





Leopardtights, Gina Tricot Benvärmare, Top Shop
Discopumps, Asos Svart/vit klänning, Gina Tricot
Grön top, Zara Lipgloss "Tint", Smashbox
Eyeliner "Never ending", Make up Store Röd skolett, Asos
Randig oversize tröja, Oasis Svarta leggins, H&M
Eyedust "Cult", Make up Store


8 kommentarer:

Sara sa...

snyggt kollage! gillade de röda skorna, urläckra!

Anonym sa...

åh, vad roligt! vissa saker får gärna komma tillbaka!

Sabine sa...

Sara: Haha, nej inte precis. Kollage är inte min starkaste sida. Men snart kommer min vän Emma och visar mig hur man gör och hookar upp mig med bra program och så. :)

Mill: Ja det tycker jag med. Ut med jeans med kass passform och tuperat hår, in med färgade leggins och benvärmare.

Anonym sa...

80-talet känns lite kul :)

Anonym sa...

uh, ge mig alltihop! ;)

Sabine sa...

Lolita: Ja, mer färg åt oss beiga svenskar säger jag!

Sabina: Åh, jag tar det som en komplimang att du gillar det jag plockat ihop. Tycker själv att det blev väldans bra. :)

Emma sa...

De röda skorna va lovely!! Åhå, jag vill shoppa=(

Sabine sa...

Emma: Ja, det tycker jag med. Fanns på Asos rea för runt 200 men nu fanns bara storlek 40 kvar. =(