17 januari, 2007

Praise the Lord

Till herrn där uppe, varför?
Varför ska jag få influensa när jag redan ligger efter?
Har han provat att läsa ekonomi med hela kroppen i uppror?
Med andningshål som ett sugrör,
muskelmassa som är mer utvecklad på en 85-årig dam,
med ett huvud som känns som en tennisboll efter game, set och match?
Att jag knappt får fram ett ord känns jättepositivt med tanke på att jag har introduktion på fredag för Statsvetenskap 1-20. Snälla alla, prata inte med mig, jag är för tillfället stum...
Kom tillbaks om en vecka eller två. Då har det säkert ordnat upp sig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig gumman! Kramar.

Sabine sa...

Anna: Tack så mycket! Magnecylen jag tog nyss hjälpte lite i alla fall! Kram

Stila sa...

Åh, stackars! Hoppas det gick bra på introduktionen idag iaf. Kram!

Sabine sa...

Stila: ja, det gick bra. Trots att jag tog fel på tiden och gick upp i ottan. :p Och nu är jag frisk igen!