01 februari, 2007

Helgens shopping

Har hela veckan letat efter sladden till digitalkameran så att ni både kan få se min nya frisyr och alla mina fynd som jag gjorde i helgen. Hittade bland annat koftan som jag bloggat om tidigare på rea, 50 kr. Det är bara 10% av orginalpriset det ja!
Fyndade även på Topshops rea, köpt två betala för en! Hittade en jättefin grön kort kavaj, en brun puffärmströja samt den här tunikan. Köpte även en glitterögonskugga och ett läppstift på Make up store.
Håret blev bra, 45 minuter 400 kr. Bra minutpening dock.. Det blev en sluttande page med odefinerad bena, lugg och ganska skarp nacke. Svårt att få en bild i huvudet men jag lovar att lägga upp bilder så fort jag hittar den förbaskade sladden...

Where can it be???

7 kommentarer:

Sara sa...

vilka fynd! hoppas du hittar sladden, för jag vill se frisyren :)

Anonym sa...

Ser fram emot bilder på frisyren. :-)

Sabine sa...

Sara: Ja, jag var väldigt nöjd! Hittade även 2 halsband för bara 25 ke styck. Heja mig! :)

Anna: Yes, you will see. Men först måste jag ju hitta den förbenade sladden! WHERE WHERE WHERE IS IT???

Mill sa...

Vad spännande! Hoppas att du hittar sladden!

Sabine sa...

Mill: Jag har letat och letat men! Men min supersnälla mamma har låtit mig låna hennes kamera ett tag så imorgon, när jag är back in Lund då kommer bilder!

Stila sa...

Åh hitta sladden! Nyyyyfiiiiken!

Sabine sa...

Stila: Mission (halv)accompliced! Lånade mammas kamera ett tag istället. :p