10 november, 2007

We were just kids when I first kissed you in the attic of my parents house

Idag, den 10:e november firar jag och Robin 4 år tillsammans.
Robin har fått mig att bli väldigt icke-firande med allting (till skillnad mot i början när jag blev förbannad när Robin inte förstod poängen med att fira vår 3 månaders dag) så jag tror inte vi kommer göra något speciellt.

Inget kan summera allt bättre än Bright Eyes;
Are you the love of my lifetime?
Cause there have been times I've had my doubts
We were just kids when I first kissed you in the attic of my parents house,
and I wish we were there now
.

6 kommentarer:

Anonym sa...

söta söta ni!!

Josefin sa...

Jag tyckte väl att jag kände igen rubriken! You will, you will, you will... Vad roligt, grattis, eller vad säger man? =)

Anonym sa...

Oh, grattis! 4 år är ju ett tag!
Jag och min pojke har snart varit tillsammans i två år och vi pratade om det igår och kom fram till att det har gått väldigt fort, samtidigt som det känns som om vi alltid har varit tillsammans. Och vi har börjat dela upp våra liv i "före vi träffades" och "efter vi träffades", som olika tidsåldrar...

kram

Maria - FashionFame sa...

Va gulligt! Hoppas ni hade en kanondag ändå, utan firande =) 4 år är inte lite, hoppas det blir flera hundra år till, hurra hurra haha =) Massa kramar /Maria

Miss Upsey Daisy sa...

Fyra år. Det är länge. :-) Vi firar tre till våren..

Anonym sa...

Ja, lördagen spenderade du ju med mig och Lisa, tack för en supernice dag! (hmm och natt, vi snackade ju till typ halv sex eller nåt) :) Ha en bra dag!!! PUSS KRAM