09 oktober, 2007

Tävlingsdags!

Nu tänkte jag dra igång den första tävlingen här på bloggen. Har väldigt många produkter i mitt badrumsskåp som jag aldrig använt och tänkte att ni kunde få tävla om. Mycket kommer från Oriflame, som frestar en att köpa produkter man redan har med deras lockande erbjudande.

Kitet består av:
- En Moisturising Cucumber Mask 50 ml
- En Nail Growth Booster 7 ml
- En Swedish Care Balancing Day Gel 15 ml
- En Protecting Hand Cream 100 ml
- En Seeing is Beliving Eye Cream 15 ml
- En Easy Looks; Smokey Eyes
- En Easy Looks; Silver Nights

Ni tävlar genom att skriva en kommentar här i inlägget innan söndagen den 14 oktober 00.00 så lottar jag fram en vinnare utefter det!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt med t'vlig:) Kram

Anonym sa...

Spännande! =) Jag ska hålla tummarna för mig. ;-)

Kerstin sa...

I sånna fall piper jag till nu...

Maria - FashionFame sa...

Woohoo vilka bra priser! Behöver ju allt haha :D

Anonym sa...

Jag vill vara med!! Skoj skoj! :)

Anonym sa...

jag vill också tävla bruden :)

Josefin sa...

Vilken rolig idé! Jag skulle inte tacka nej... =)

Miss Upsey Daisy sa...

Jag vill också tävla!

/K sa...

Jag vill också tävla! Jag skulle verkligen behöva den där Nail Growth Booster. Mina naglar är i bedrövligt skick.

Anonym sa...

Vad kul med en tävling!
Och jag hoppas verkligen att jag har turen på min sida nu :)