20 september, 2007

Kloning?

Vad det någon mer än jag som under kvällens Idol reflekterade över hur fruktansvärt lik Särla är supermodellen Gisele Bündchen?

Och förlåt men vad i hela världen hände med Tomas, rockkillen som kickade ass med Foo Fighters My hero på sin audition? Han har ju varit svingrym och jag är ju helt såld på den låten nu.. Efteråt tyckte han ju att det kändes som vanligt, fast så sjukt mycket bättre! Här har ni en länk, om ni vill lyssna riktiga versionen av låten och här är en ännu bättre akustisk version.
Jag skulle ju skita i Idol i år.
Det går sådär...


6 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte också på det. Hon är sjukt lik henne! =)

Anonym sa...

MEN JAAAAAAAAA, JAG HAR OCKSÅ TÄNKT DT. FAN VA HON LIKAR HENNES! FAST MD ETT LITE MASKULINARE UTSEENDE!

Miss Upsey Daisy sa...

Jättelik verkligen! Det är ju inte så illa så att säga..

Maria - FashionFame sa...

Det tänkte jag faktiskt inte på men nu när du nämner det så har du faktiskt rätt, riktigt lika!!! Kanske elakt o säga, men tyckte hon såg lite maskulin ut i början... men riktigt likt gisele ändå!!

Anonym sa...

Oj, har inte tänkt på det innan, men nu nser jag ju att de är sjukt lika ju! Kram

Sabine sa...

Anna: Ja visst är hon!

Lejla: Jag märkte det inte så mycket innan men på slutaudition hallå! Vilket flyt va!

Miss upsey daisy: Haha, verkligen inte. Lucky her!

Maria: Såg det inte heller i början men nu är det ju klart som korvspad!

Julia: Visst är hon??