11 september, 2007

Congrats!


Grattis till min favorit denna säsong, Jaslene, som tog hem titeln America's next top model ikväll. Dock förvånad att inte Renee stod i final med henne, mycket bättre på bild än Natascha. På Tv3 körde de något typ av race ikväll med 3 program i rad. Lite seg i hjärnan just nu. Imorgon sätter svenska varianten igång, jag kommer icke att följa! Kommer ni? Samma med Idol för mig.. Har sett ett program and I did not like it.

Skola hela veckan, men imorgon blir det Wemlands (woho!) med brudarna, ser verkligen fram emot det.

Sov gott!

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Hon var min favvis :)

Anonym sa...

Ja, verkligen. Hann inte med mer än typ 3 program eller så för att de kom så tätt, men såg att den svenska böjar snart och kanske jag kan vara beredd och spela in det jag inte hinner titta på! Kram

Sabine sa...

Kerstin: Great minds think alike! ;) Jag säger bara photoshooten när de ska vara killar... Lätt en av de bästa bilderna i Top Model-history!

Julia: Jag vet inte riktigt vad det var som hände med tv3 denna säsong. :p Jag kommer inte följa det svenska i alla fall.